erin cyg...

erin cyg...

Sunday, 24 July 2011

x waranty tp nak claim

pagi td,ada org mari kedai aku,,complain nak tukar bateri,,dlm waranty lagi....aku mtk surat waranty x leh nak tunjuk tp siap marah2 lg,,,,,aku x surat waranty,aku x leh buat apa2 n aku pun x tahu dia beli mana,,,bil pun x...dkt dgn setahun doh,,baru nak mari claim,,waranty x....dia tu sepatutnya sahutlah seruan kerajaan "jd lah pengguna yg bijak",,,kalu betul hak dia,aku akan pertahankan dia,,ni mtk surat waranty marah2,,,aku nak wat gane...aku nak tlg dah dia,,,dia beli kat lain,mari kedai aku,,huhu

2 comments:

  1. oo... sabar la erin, ehee.... jom santai kat blog aku. http://cikwanbulat.blogspot.com :)

    ReplyDelete